8 Temmuz 2014 Salı

ben kimim

beni neden merak edesiniz. ben etmezdim ancak anlatacaklarımın hayal ürünü veya kuru kitap bilgisi olmadığını anlatabilmek için birkaç satır yazayım dedim. 1977 doğumluyum. meslek eczacılık, cinsiyet erkek. yeni bebeğim oldu (haziran 2014-biraz geç farkındayım). bebek için hazırlıklarımız sırasında çok zorluk çektik. ne lazım ne değil. ne para tuzağı ne gerçekten gerekli. aynı işi gören 10 tane malzemeden hangisi tercih edilmeli. her kafadan bir ses çıkıyor. ancak söylenenlerin çoğu hurafeden veya alışkanlıklardan ibaret. herkes kendi bildiğini en iyisi olarak anlatıyor, daha da kötüsü empoze etmeye çalışıyor. birkaç marka piyasayı tutmuş ve akan bilgiler bu markaların kontrolünde veya etrafında dönüp durduğu için doyurucu ve yansız bilgi bulmakta çok zorlandık.
     el yordamıyla ve kısıtlı bütçelerle(sonuçta devlet memuruyum sabit giderli insanlarız) kendimize göre hazırlık yaptık. bebek doğunca hazırlığımızın tamam olmadığını çok ince nüansların ancak yaşandıkça öğrenilebileceğini gördük.
    bebek hazırlığı zor ve pahalı bir süreç. manevi ağırlığı da ona göre. ihtiyacınız olacak malzemeler günlük hayatta kolay kolay karşılaşmayacağınız malzemeler olduğundan doğru bilgi çok önemli. bazen para sıkıntınız olmasa bile zor olacak bu süreç bütçe dar olduğunda daha da zorlaşıyor.
     bu nedenle öğrenebildiğimce bebek hazırlıkları ve doğum sonrası ile ilgili bilgileri paylaşmak için bu ortamı hazırlamaya karar verdim. tamamen kişisel bir paylaşımdır. kolay kolay marka konusuna girmeyeceğim. daha çok gereken özellikler ve dikkat edilmesi gerekenler üzerinde duracağım.
      paylaştığım bilgiler araştırma, mesleki bilgi ve denemelerden kaynaklıdır. sormak istedikleriniz için emailim açıktır. bebek izin verdiği oranda cevap yazarım.
      blogda fazla görsel estetik olmayabilir. şimdiden kusuruma bakmayın. internet bilgim görece zayıf. daha iyisini öğrenmek için gerekli vakit bütçesini de ayıramayabilirim ne de olsa bebek vaktinizin çoğunu alıyor. çoğunlukla uykuya bile yer kalmıyor. öğrendiğim herşeyi burada anlatmaya çalışacağım.
     ecz. devrim tuncer

7 yorum:

  1. BLOĞUNUZDAN ÇOK FAYDALANDIM, VAKİT AYIRIP PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
  2. BLOĞUNUZDAN ÇOK FAYDALANDIM, VAKİT AYIRIP PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu paylastiginiz icin ben tesekkur ederim

      Sil
  3. Devrim Bey
    Cok guzel bir arastirma olmus. Eczaci olmaniz tespitlerinize ayrica deger katmis. Paylasim icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu esirgemediginiz icin ben tesekkur ederim

      Sil
  4. Valla üstünden seneler geçmiş belki ama tesadüfen denk geldiğim blogunuz bana çok yardımcı oldu,çokça teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydam olduysa ne mutlu. arastirmami istediginiz birsey olursa bildirin. ogrenmeye calisirim

      Sil